duminică, 10 iulie 2016

Concurs


În 2011, 2012 și 2013 am scos, împreună cu Radu Vancu, antologiile Cele mai frumoase poeme (din 2010, 2011, respectiv 2012), care au apărut la Editura Tracus Arte. Ele cuprindeau poeme din ceea ce noi am considerat a fi aparițiile importante din poezia românească a acelor ani. Deși ne-am oprit în 2013, mai am un set cu cele trei antologii pe care aș vrea să-l dăruiesc în urma unei provocări în legătură cu care sunt și eu curios.
Scrieți-mi pe facebook sau aici, pe blog, care este, în opinia voastră, cea mai bună carte de poezie apărută la noi în fiecare dintre cei trei ani pe care antologiile au încercat să-i acopere, cu un rând-două (sau un citat convingător din respectiva carte) care să justifice alegerea.
Celei sau celui care va lăsa răspunsul cel mai convingător îi voi trimite cărțile (după ce vom lua legătura fie pe facebook, fie pe mail).
Deadline: 15 iulie.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu